نیسان بار جلال آل احمد

نیسان بار جلال آل احمد

   وانت،  کامیون  ، بسته بندی لوازم

 همین حالا با ما تماس بگیرید :

      شعبه مرکز :  88564147   

شعبه غرب :  44155474   

شعبه شمال غرب : 26763254

مدیریت : 09191413004

نیسان بار جلال آل احمد

وانت بار جلال آل احمد

اسباب کشی راحت و بدون دغدغه را با نیسان بار جلال آل احمد تجربه کنید. این شرکت آماده ی خدمات رسانی در حیطه حمل اثاثیه و جابجایی شما عزیزان می باشد وانت، کامیون مسقف و بسته بندی وسایل 

نیسان بار ما بهترین خدمات خود را با داشتن کادری مجرب وماشین های مناسب باربری مانند:

وانت و نیسان و کامیون مسقف و موکت کاری شده به صورت شبانه روزی و 24 ساعته به شما مشتریان محترم ارائه می دهد. تمامی ماشین های این شرکت مجهز به پتو و ضربه گیر می باشند تا از بروز آسیب ها به بار جلوگیری شود. ما بار و اثاثیه شما را با پایین ترین قیمت و با رانندگان با تجربه و آموزش دیده در سراسر شهر تهران و شهرستان ها به بهترین نحو حمل می کنیم.

نیسان بار جلال آل احمد

وانت تلفنی جلال آل احمد

ارائه خدمات حمل و نقل ، بسته بندی ، جابجایی بار و حتی چیدمان توسط پرسنل ماهر نیسان بار جلال آل احمد با تضمین انجام می گیرد.

حمل لوازم نیمه حجیم و خرده بار خود را اعم از:

بوفه ، میز ، صندلی ، وسایل شکستنی و حساس را به ما بسپارید تا لوازم شما را سلامت به مقصد مورد نظرتان برسانیم. زمانی که قصد جابجایی بار دارید و به دنبال یک نیسان بار مطمئن و قابل اعتماد هستید به ما اعتماد کنید تا یک خاطره خوشی از اثاث کشی برایتان باقی بماند. این شرکت دارای کارگران کاربلد و کادری مجرب جهت بسته بندی حرفه ای و تخصصی با استفاده از لوازم مرغوب مانند:

فوم ، سلفون ، کارتن های چند لایه ، انواع چسب های پهن وضربه گیر های حباب دار و ضد ضربه و همچنین ارائه مشاوره جهت انتخاب مناسب ترین سرویس برای شما عزیزان می باشد. بسته بندی بصورت حرفه ای و کاربلد 

نیسان بار جلال آل احمد

  کامیون بار  جلال آل احمد

حمل و نقلی آسان و بدون دغدغه را با وانت بار جلال آل احمد تجربه کنید.

جلب رضایت شما مشترین محترم از مهمتریناهداف ما می باشد.

          با ما  تماس  بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *