نیسان بار آزاد شهر

نیسان بار آزاد شهر

 همین حالا با ما تماس بگیرید :

      شعبه مرکز :  88564147   

شعبه غرب 44155474   

شعبه شمال غرب : 26763254

 مدیریت : 09191413004

نیسان بار آزاد شهر

وانت بار آزاد شهر

نیسان بار آزاد شهر با سالها سابقه ی درخشان با پرسنل زبده و کار بلد و با در اختیار داشتن ماشین های مناسب باربری آماده استتا به صورت شبانه روزی و حتی در تعطیلات در خدمت شما مشتریان عزیز و دوست داشتنی باشد.

این باربری آماده ارائه کلیه خدمات باربری، اثاث کشی،بسته بندی و حمل و نقل همراه با بیمه کالا جهت رفاه حال شمادر کلیه مناطق تهران و شهرستان ها با مدیریتی توانمند و کادری مجرب می باشد.

زمانی که شما قصد جابجایی دارید تنها کافی است با ما تماس بگیرید و به ما اعتماد کنید تا کارشناسان مسئولیت پذیر و دوره دیده ما به شما عزیزان مشاوره رایگان دهند تا یک اثاث کشی راحت و بدون استرس و نگرانی داشته باشید.

این شرکت جهت حمل بار، بسته بندی، اسباب کشی دارایانواع وسایل نقلیه مخصوص حمل ‌و نقل اعم از :

سبک تا سنگین، سرپوشیده، کانتینر دار، یخچال دار به همراهتعداد لوازم مخصوص جابجایی در نظر گرفتن به‌روزتریناستانداردها در خدمات حمل اثاثیه و جابجایی کالا می باشد.

با سال ها سابقه در امر حمل بار و بسته بندی اثاثیه

نیسان بار آزاد شهر

خدمات بسته بندی تخصصی و پیشرفته وسایل و اثاثیه با استفاده از:

کارتن ها حجیم و ۱۰۰% محکم  ، ضربه گیر ، فوم و سلفون مرغوبتوسط کارگران خوش اخلاق و کار بلد در این باربری به بهترین شکل ممکن انجام می شود.

وانت تلفنی آزاد شهر

ما هنگام عقد قرار داد با ارائه بیمه نامه و بارنامه معتبر وسایل شما را تضمین می کنیم که جای هیچ نگرانی برای شما مشتریان عزیز باقی نماند. شهر و شهرستان با بیمه نامه 

نیسان بار آزاد شهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *