وانت تلفنی سعادت آباد

وانت تلفنی سعادت آباد | نیسان بار سعادت آباد
وانت تلفنی سعادت آباد با داشتن یک مدیرمنظم ، مسئولیت پذیر، تیمی حرفه ای و کاربلد با سابقه بلند مدت در زمینه حمل و نقل اثاثیه منزل ، ادارات ، مدارس و سایر ارگان ها فعالیت کرده و آماده ارائه هرگونه سرویس دهی به تمامی همشهریان عزیز ساکن در سعادت آباد میباشد.

شماره تماس جهت رزرو + مشاوره رایگان

شعبه مرکز :  88564147
شعبه غرب :  44155474
شعبه شمال غرب : 26763254
مدیریت : 09191413004
وانت تلفنی جنت آباد

خدمات و سرویس دهی

اماده ارائه هرگونه خدمات و سرویس دهی در طول شبانه روز هفته. حمل و نقل اثاثیه منزل ، اداره و … در سطح شهر و نیز ارسال سرویس به شهرستان. جهت رسیدگی به تمامی درخواست های شما عزیزان ، ماشین های باری مسقف را استخدام کرده تا بدون معطلی کارحمل و نقل انجام شود. مجهز به انواع کارتن های چند لایه ، ساک های زیپ دار ، نایلن های حبابدار ضخیم برای بسته بندی منظم و مطمئن تمامی وسایل. انجام کلیه خدمات چیدمان اثاثیه اداره و منزل بر طبق سلیقه شما عزیزان. انجام کلیه کارهای جمع آوری و بسته بندی عدم انجام ان توسط متقاضی. وانت تلفنی سعادت آباد
نکاتی قبل از انتخاب وانت تلفنی
_ با مشاوره رایگان از تمامی مراحل جمع آوری ، بسته بندی ، حمل و نقل ، کیفیت کار های انجام شده و نیز محاسبه هزینه مراحل تا شما عزیزان با خیالی آسوده بتوانید انتخاب کنید. _ در صورت بسته بندی وسایل توسط خودتان از ساک های زیپ دار ، کارتن های ضخیم چند لایه استفاده کنید اما بیشتر از ظرفیت درون آنها وسیله ای نگذارید تا در هنگام جابجایی و حمل دچار صدمه نشوند. _ باتوجه به سابقه بلند مدت تمامی رانندگان ما از این رو بر تمامی کوچه و خیابان های سطح شهر مسلط اند تا در اتلاف وقت برای شما عزیزان جلوگیری شود.

“از اینکه وانت تلفنی سعادت آباد را انتخاب نموده اید سپاس گذاریم”

شما می توانید جهت بسته بندی اثاثیه منزل یا شرکت بر روی لینک زیر کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *