وانت تلفنی جردن

وانت تلفنی جردن

حمل و جابجایی اثاثیه منزل ، اداره ، مدارس ، جهیزیه و …. در تهران یک کار بسیار وقت گیر و تاقت فرسا میباشد که افراد در این زمینه خود به تنهایی قادر به انجام آن نیستند و به تیمی کاربلد و حرفه ای در کار جمع آوری ، بسته بندی نیازمند میباشد که وانت تلفنی جردن در امر نقل مکان دارای سالها تجربه و سابقه میباشد و شما میتوانید با خیالی آسوده کلیه کارهای خود را به ما بسپارید وانت، کامیون مسقف و موکت کاری شده و بسته بندی وسایل بصورت حرفه ای و تخصصی

شماره تماس جهت رزرو + مشاوره رایگان

      شعبه مرکز :  88564147  

شعبه غرب  44155474

شعبه شمال غرب 26763254

مدیریت : 09191413004

وانت تلفنی جردن

شاید کار جابجایی از مکانی به مکان دیگر برای خیلی از افراد مشکل ساز و تاقت فرسا باشد و برای بعضی افراد نیز برعکس.برای آن دسته از افرادی که روی خوشی با کار جابجایی ندارن وانت تلفنی جردن توانایی انجام هرگونه کار از قبیل جمع اوری،بسته بندی و حمل و  آماده ارائه هر گونه خدمت به همشهریان ساکن در منطقه جردن میباشد.

وانت بار جردن

نحوه ارائه خدمات 

ارائه خدمات بصورت شبانه روزی بدون ایام تعطیلی.

حمل و جابجایی بار در سطح شهر تهران و شهرستان ها.

انجام کار های جمع آوری و بسته بندی در صورت عدم انجام آن کار توسط کادری مجرب و خوش اخلاق و ماهر 

جهت تظمین از سلامت بار و آسوده بودن خیال مشتریان ما تمامی بار های آنها را بیمه کرده تا در صورت هرگونه مشکل هزینه آنرا متقبل شویم.

دارای انواع خورد های مسقف و … و همچنین مجهز به کف پوشی و اتاق پوشی مناسب با استفاده از فوم و پتو های نرم چند لایه جهت جلوگیری از هرگونه خراش برروی وسایل.

چیدن چیدمان ادارات یا منازل باب خواسته مشتریان.

وانت تلفنی جردن

سفری مهیج ، بیادماندنی و بدون نگرانی با وانت تلفنی جردن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *