وانت تلفنی شهران

باربری پارسی

باربری پارسی متخصص در امور حمل و نقل آماده ارائه خدمات اسباب کشی ارزان لوازم و اثاثیه در کلیه مناطق تهران به شما عزیزان می باشد.
باربری پارسی وانت تلفنی شهران یکی از شرکت های باربری در تهران است که با سال ها تجربه در امور خدمات اسباب کشی لوازم منزل و شرکت ها ، توانسته نام خود را در این عرصه با افتخار مطرح کند. وانت تلفنی شهران با استفاده از بهترین امکانات و تجهیزات، در زمینه ارائه خدمات بسته بندی لوازم جهت حمل و نقل منزل، شرکت ها سلامت و سرعت در جابجایی اسباب و لوازم شما را به محل جدید تضمین می نماید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید

وانت تلفنی شهران

چند ویژگی وانت تلفنی شهران :

• در زمان اسباب کشی باربری پارسی از ابتدا تمام اسباب اثاثیه شما را تا انتهای فرایند جا به جایی بیمه می کند.

• در شرکت ما هیچ وقت زمان طولانی صرف حمل بار و بسته بندی نمی شود و در سریع ترین زمان ممکن کار تخصصی ما به اتمام رسیده است.

• در باربری پارسی همیشه از کارتن های محکم و چند لایه جهت بسته بندی استفاده شود.

همکاران دلسوز و سخت کوش ما با تلاشی خستگی ناپذیر با توجه به موارد نام برده، تمام سعی خود را بکار می گیرند تا بهترین خدمات را انجام دهند و نزد مشتریان گرامی، با افتخار بتوانند این کار را به پایان برسانند.

اگر شما هم قصد جابجایی شرکت و یا منزل خود به محل جدید دارید، خدمات حمل و نقل و بسته بندی اثاثیه خود را به ما بسپارید.

وانت بار شهران

انتخاب وانت بار شهران مزیت های بسیار زیادی برای شما دارد قیمت مناسب، قابلیت حمل بار با سرعت بالا بین شهری و برون شهری و… از جمله ویژگی هایی مثبتی است که سبب محبوبیت باربری پارسی شده است. 

معمولا بیشترین کاربرد وانت بار شهران جا به جایی درون شهری است که از مهم ترین ویژگی آن می توان به حجم و اندازه کم بار اشاره کرد. وزن کم، حجم و ابعاد کوچک و مناسب کالا های نو از جمله دلایلی است که وانت بار به عنوان خودرو حمل و نقل انتخاب می شود. البته لازم به ذکر است که قیمت نرخ حمل بار به وسیله وانت کمی کمتر از وانت نیسان است و همین امر سبب شده که معمولا افراد و مشتریان برای جابجایی و باربری بین شهری وانت بار را انتخاب نمایند.

وانت تلفنی شهران

نیسان بار شهران

4 نکته بسیار مهم باید در زمان اسباب کشی بدانید :

1- وسایل گران بها و حساس را ترجیحا خودتان به مکان جدید جا به جا کنید

نکته اولی که کارکنان شرکت ما بخش نیسان بار شهران باید بداند و به آن توجه کند از حساس بودن بعضی از لوازم شما مطلع باشد خب سردرگم نشوید راه حل این کار چیست؟ راه حل این است که تمامی لوازم حساس را باید صاحب‌ منزل و مالک وسایل جا به جا کند و داخل کارتن‌ های شرکت بسته‌ بندی نگذارد این لوازم مهم شامل پول نقد، چک، سفته ها، جواهرات، داروهای مهم است.

2- وسایلی که حمل آنها مجاز نیست نباید بسته بندی شوند

ترجیحا هنگام سفارش و رزرو وانت تلفنی، از مشاورین ما بپرسید کدام لوازم را نمی ‌توانید حمل کنید تا با کمک مشاورین ما بتوانید یک لیست از ان وسایل تهیه بکنید و آن‌ها را به ‌طور تصادفی و شانسی بسته‌ بندی نکنید و مابین بقیه اثاثیه قرار ندهید.
این لیست معمولاً شامل مواد متفرقه، مواد منفجره است.

3- کارتن های حمل و نقل کاملا برچسب مشخصات خورده باشند

کارکنان وانت تلفنی شهران به ‌صورت شانسی می‌توانند هر کارتن را هنگام بارگیری و تخلیه از کامیون به مکان مورد دلخواه در محل جدید شما ببرند و در مکان‌های مختلف از منزل جای گذاری کنند؛
اما اگر کارتن ها دارای بر چسپ مشخصات باشد چه اتفاقی می‌ افتد؟ جواب : سردرگمی بیش‌ از حد دیگر وجود نخواهد داشت و کارکنان تمام اسباب اثاثیه را به مکانی که شما برچسب آن اتاق یا آشپزخانه را زدید حمل می‌کنند و دیگر لازم نیست به خود زحمت بدهید.

4- حتما حیوانات خانگی را در روز جا به جایی از اثاثیه دور نگه دارید

نکته دیگری که کادر وانت تلفنی شهران همیشه و حتما باید بدانند و به خاطر بسپارد این است که هنگام حمل و نقل به هیچکس آسیب یا ضربه‌ای وارد نشود و تمام نکات مربوط به ایمنی را رعایت کنند.
اگر کودکی یا یک حیوان خانگی دارید، حتماً قبل از شروع به حمل و نقل از یک فرد قابل‌اعتماد بخواهید از آن‌ها مواظبت و نگهداری کند .

چرا باربری پارسی را انتخاب بکنیم؟!

قیمت رسمی

در زمان اتمام جا به جایی قیمت ثابت و رسمی اتحادیه باربری از مشتریان گرامی گرفته می شود.

کارگر دلسوز و حرفه ای

بدون هیچ تردیدی کارگران شرکت ما بهترین کارگر های اسباب کشی هستند.

با سابقه

شرکت ما 20 سال است که به صورت حرفه ای و معتبر خدمات باربری در تهران ارائه می دهد.

دیگر مناطق بارینو...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *